Sephora Trend Report wiosna-lato 2018



Niedzielny wieczór zamknął jedno ze zdecydowanie najważniejszych wydarzeń w branży kosmetycznej. Sephora Trend Report trwa trzy dni, w trakcie których poznajemy najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018. Od 2 do 4 marca w Centrum Handlowym Arkadia eksperci świata piękna i trendów, udzielali bezpłatnych konsultacji oraz usług w dziedzinie wizażu, a także kosmetologii. Na wszystkich uczestników czekało aż 18 bezpłatnych stanowisk, z czego do 11 można było dostać się bez wcześniejszych zapisów. 

MAKIJAŻ KOSMETYKAMI JEDNEJ Z NAJBARDZIEJ LUKSUSOWYCH MAREK


                                                                                                            Miejsca na bezpłatne makijaże markami KatVonD, NARS, Dior, Estēe Lauder, Lancôme, Marc Jacobs Beauty, a także Yves Saint Laurent rozeszły się w mgnieniu oka. Wykfalifikowana kadra wizażystów zajmowała się zapisanymi wcześniej klientkami od 10 do 21, z czego każda pozostawała w rękach specjalistów przez 45 minut. W trakcie wykonywania makijażu otrzymywaliśmy liczne porady dotyczące kosmetyków, które najlepiej pasują do naszego typu skóry, oraz podkreślają nasze naturalne piękno. Ja osobiście zapisana byłam na make-up produktami marki Yves Saint Laurent, który nadal wspominam wyjątkowo pozytywnie. Dzięki wizażystce Angelinie Obarzanek (Angelina Make-up artist), która dobrała kosmetyki oraz wykonała makijaż ze szczególną dokładnością, moja twarz prezentowała się nienagannie od ranka, aż do wieczora. Moim wielkim odkryciem okazał się tusz do rzęs Vinyl Counture, w zwariowanym odcieniu ,,I’m The Madness” od Yves Saint Laurent, który jest już w moim posiadaniu.


 EKSPRESOWE MAKIJAŻ




Na całe szczęście Sephora zadbała także o tych, którym nie udało zapisać się na makijaż kosmetykami wybranej przez siebie marki i przygotowała 15- minutowe makijaże bez zapisów. Każda z zainteresowanych pań, po krótkim czasie oczekiwania mogła zająć jedno z 6 dostępnych stanowisk i oddać się w ręce specjalistów. 


STYLIZACJA BRWI BENEFIT




Wystarczyło przyjść, zająć kolejkę i po kilku minutach cieszyć się idealnie wystylizowanym brwiami. Marka Benefit słynie ze swoich kosmetyków do upiększania właśnie tej części twarzy, więc nie dziwne, że ten punkt przyciągnął tak wiele chętnych. Na całe szczęście wszystko szło sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami klientek, dzięki czemu nie trzeba było za długo czekać na zwolnienie się kolejnego miejsca, a stanowisko było tylko jedno. 


MALOWANIE PAZNOKCI




Kolejnym zabiegiem bez zapisów było malowanie paznokci. Klienci mieli możliwość wyboru jednego z 20 najmodniejszych kolorów lakierów do paznokci marki Sephora. Kosmetyczka nadawała naszym paznokciom kształt poprzez piłowanie, wycinała skórki, a następnie malowała płytkę wybranym przez nas kolorem z gamy.


STYLIZACJA WŁOSÓW BUMBLE AND BUMBLE




Do stanowiska podeszłam z delikatnie pofalowanymi włosami, a już po 20 minutach opuszczałam je ze sprężystymi lokami pokroju afro i subtelnym warkoczykiem nad uchem. Kosmetyki do stylizacji włosów Bumble and bumble w rękach fryzjerek obsługujących wiosenne święto trendów, zdecydowanie działały cuda. Przy dwóch stanowiskach klientki obsługiwała dwójka fryzjerów, których dzieła trzymały się przez cały dzień na głowach wielu klientów Centrum Handlowego Arkadia.


MINIZABIEGI I KONSULTACJE PIELĘGNACYJNE ORIGINS




Od czego najlepiej jest zacząć intensywny dzień? Od dobrego odżywienia naszej skóry! Dzięki kosmetyczce obsługującej stanowisko Origins było to możliwe. Przemiła pani podpowiadała, które kosmetyki są idealne dla naszego typu skóry i pomogą w zwalczaniu niedoskonałości. Dostępne maseczki i kremy podbiły serca niejednej uczestniczki Sephora Trend Report 2018.

W MIĘDZYCZASIE




Sephora zapewniła także rozrywki umilające nam czas oczekiwania. Każda chętna osoba miała możliwość zrobienia sobie serii 3 zdjęć na jednym z 4 możliwych teł, które były przesyłane na naszą skrzynkę mailową, oraz drukowane. Fajną opcją było również dobieranie osobistego zapachu z pomocą pań prezentujących najnowsze zapachy. 


LEKCJA MAKIJAŻU: TRENDY WIOSNY




Wraz z najlepszymi makijażystami Sephora uczestniczki warsztatów uczyły się jak krok po kroku wykonać looki osadzone w najgorętszych trendach sezonu wiosna-lato 2018. W sobotę do wybranych godzinnych lekcji dołączyła także znana vlogerka makijażowa Marta Parciak (Zmowana). 


SHOW KULMINACYJNE




W sobotę, 3 marca o godzinie 15 rozpoczęło się kulminacyjne show, które poprowadzone zostało przez Gabrielę Drzewiecką i Oliwiera Janiaka. W trakcie wielkiego finału byliśmy świadkami pokazu  mody oraz najgorętszych trendów kosmetycznych. Makijaże proponowane na sezon wiosna-lato 2018 przedstawili makijażyści europejskiego Sephora PRO Team: Anna Galińska oraz Regitze Marie Krabbe, a także eksperci marek takich jak Yves Saint Laurent, NARS, Kat Von D Beauty, Esteé Lauder, Marc Jacobs Beauty oraz Lancome. W finałowym show udział wzięły zaprzyjaźnione z Sephora polskie gwiazdy, czyli między innymi Katarzyna Zielińska, Maja Sablewska i Julia Wieniawa. Dodatkowo grupa Volt z Egurrola Dance Studio dała pokaz swoich możliwości w trakcie prezentowania nowych zapachów Guerlain i Narciso Rodriguez.




A jak wy oceniacie Sephora Trend Report wiosna-lato 2018? Dajcie znać w komentarzach jeśli braliście udział. Ja osobiście oceniam to wydarzenie na mocne 5/5!







Komentarze

Popularne posty